Indvielse af madpakkehus

Horsens Kommune har fået nyt liv i den tidligere gartnerbolig i Bygholm Park, og gjort den
i stand til foreningslivet og andre selvorganiseret fællesskaber. Her kan der bookes plads til indendørs madpakkespisning, i forbindelse med en dejlig dag i parken.

Indvielsen finder sted søndag d. 14. juni klokken 15.00-16.30
Bygholm Park, huset er placeret tæt på legepladsen, følg flagene.

Program

• Velkomst
• Tale v. udvalgsformand Lisbeth Ivanhoe Andersen
• Kom ind og oplev madpakkehuset
• Kage, kaffe og sodavand

14. juni 2026

15:00 - 16:30

20260526_113413
X

Indvielse af madpakkehus

20260526_113413

Horsens Kommune har fået nyt liv i den tidligere gartnerbolig i Bygholm Park, og gjort den
i stand til foreningslivet og andre selvorganiseret fællesskaber. Her kan der bookes plads til indendørs madpakkespisning, i forbindelse med en dejlig dag i parken.

Indvielsen finder sted søndag d. 14. juni klokken 15.00-16.30
Bygholm Park, huset er placeret tæt på legepladsen, følg flagene.

Program

• Velkomst
• Tale v. udvalgsformand Lisbeth Ivanhoe Andersen
• Kom ind og oplev madpakkehuset
• Kage, kaffe og sodavand

14. juni 2026

15:00 - 16:30

Fritidsafdelingen