Horsens Kommune har fået nyt liv i den tidligere gartnerbolig i Bygholm Park, og gjort den
i stand til foreningslivet og andre selvorganiseret fællesskaber. Her kan der bookes plads til indendørs madpakkespisning, i forbindelse med en dejlig dag i parken.
Indvielsen finder sted søndag d. 14. juni klokken 15.00-16.30
Bygholm Park, huset er placeret tæt på legepladsen, følg flagene.
Program
• Velkomst
• Tale v. udvalgsformand Lisbeth Ivanhoe Andersen
• Kom ind og oplev madpakkehuset
• Kage, kaffe og sodavand



