Som aktør til Horsens Holder er det dig, der står i spidsen for dit eget event – på din måde! Der er plads til alle kultur arrangementer, uanset om du er en kreativ ildsjæl, en forening, eller en virksomhed, og du bestemmer selv, hvor i Horsens Kommune dit event skal foregå.
Festugen er din chance for at samle mennesker, skabe glæde og være en del af et fællesskab, der stråler af liv og energi. Gør din idé til virkelighed, og vær med til at sætte hele Horsens på festugekortet! 🎉
Sammen skaber vi Horsens Holder!
Informationsmøde: 6. marts 2025 klokken16-18 på Horsens Bibliotek (tilmelding her)
Deadline til det trykte program: 14. april 2025
Deadline for oprettelse af arrangement for at komme med i programmet på horsensholder.dk: 26. maj 2025
Inden du opretter dit event, er der nogle oplysninger, som er gode at have klar. Tryk på ‘+’ herunder og se de informationer, som du skal have klar, når du vil indtaste dit arrangement.
Har du brug for lidt vejledning i forhold til at indtaste dit event, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
Skriv til horsensholder@horsens.dk for at få adgang til oprettelse af arrangementer til Horsens Holder.
– Dato for arrangement
– Start og slut tidspunkt for arrangement
– Kontaktperson (fornavn + efternavn)
– Telefonnr.
– Arrangørens website eller link til SoMe (udfyldes kun hvis I har)
– Vælg lokationen ud fra listen eller sæt kryds i ‘Stedet er ikke på listen’ og udfyld manuelt med navn på lokationen for arrangementet og adresse
– Bemærkninger (hvis du har en bemærkning til Horsens Holder teamet kan det noteres her)
– Beskrivelse af arrangementet (maks 1000 tegn)
– Note til Horsens Holder kan tilføjes
– Afkryds en genre (eksempelvis musik, kunst & udstillinger mm.)
– Egnet til kørestolsbruger (afkryds ja eller nej)
– Kræver arrangementet billet? (Hvis ja – tilføj et link til billetbestilling)
– Afkryds om arrangementet er gratis
Vedhæft et billede, som vil være synligt på hjemmesiden, når alle arrangementer offentliggøres.
Vi anbefaler, du finder et godt og repræsentativt billede for dit arrangement, som er i god opløsning og kan bruges til eventuelle opslag på vores sociale medier. Billedet må gerne vise mennesker, liv og hyggelig stemning.
Hvis der er ansigter på billederne, skal du huske at have tilladelse til at bruge dem. Billedet skal uploades i jpg eller png og må max fylde 10 MB. Billedet skal være kvadratisk i minimum 1080x1080px. Du har mulighed for at beskære billedet, som du ønsker det.
Indsend nu dine oplysninger.
HUSK TILLADELSERNE
Du skal selv sikre dig, at du har tilladelserne fra de relevante myndigheder til at afholde dit arrangement, inden du opretter det i arrangørformularen. Arrangørformularen er ikke en ansøgning om tilladelse til at afholde et arrangement, men udelukkende for at få jeres allerede godkendte arrangement med i programmet.
Så skal du endelig bare kontakte os! Horsens Holder er nemlig én stor fællesskabende 4-dages festuge, hvor vores to projektledere, Michala Mellson og Stine Valentin Harritsø, står i spidsen for at få det hele til at gå op i en højere enhed.
Vi vil altid gerne være behjælpelige med at få dit event i hus og så det kan komme med i vores fysiske program og her på vores hjemmeside, når det digitale program går i luften.
Du kan sende os en mail til horsensholder@horsens.dk eller skrive til os på vores Facebook eller Instagram.