Bibliotekets børnebogklubber er i anledning af Horsens Holder rykket ud af læsestolen og ned på Torvet, hvor de boghygger og fortæller om, hvorfor det er fedt at være med i en bogklub.
Kig forbi bogklubboden og mød nogle af de seje børn og unge, der hver uge går til bogklub. Måske kender du et barn, der gerne vil starte i bogklub? Eller måske er du selv et barn, og er nysgerrig på, om det kunne være noget for dig?
Kl. 12.30 spiller vi bogbingo, hvor man kan vinde fede bogpræmier.



